مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 دی 1402 ساعت 16:102023-12-22سياسي

پیکر پاک شهید گمنام در آبادان تشییع می شود


با حضور اقشار مختلف مردم و جمعی از خانواده های معظم شهدا پیکر پاک یک شهید گمنام دوران مقدس در آبادان تشییع می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آبادان، در آستانه سالروز وفات حضرت ام البنین(س) پیکر پاک و مطهر یک شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس میهمان آبادان دیار سردار شهید حمید قبادی نیا و سردار شهید حسین امامی می شود.

پیکر پاک و مطهر این شهید گمنام روز شنبه دوم دی ماه سال 1402 از ساعت 8 صبح در آبادان برگزار می شود که جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی در این آیین حضور می یابند و به این لاله بی نشان ادای احترام می کنند.

همچنین اقشار مختلف مردم، خانواده های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان و رزمندگان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس در آیین تشییع پیکر مطهر شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس در آبادان دیار سردار شهید فاضل شیرالی و شهید سید رضا ثابتی حضور می یابند.

پیکر پاک و مطهر این شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس پس از تشییع و اقامه نماز در یادمان شهید گمنام در اردوگاه شهیده مریم فرهانیان آبادان آرام می گیرد که تا ابد زیارتگاه عاشقان و دلسوختگان شود.

این شهید گمنام یکی از 14 لاله بی نشانی است که همزمان با ایام فاطمیه و سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در اهواز تشییع شدند و بر اساس برنامه ریزی انجام شده در 14 نقطه از استان شهیدپرور خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیکر پاک شهید گمنام در آبادان تشییع می شود

پیکر پاک شهید گمنام در آبادان تشییع می شود