مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 17:352023-12-26سياسي

نیازمند تولیدات رسانه ای قوی در عرصه خانواده هستیم


نیازمند تولیدات رسانه ای قوی در فضای مجازی و تلویزیون در عرصه خانواده هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی ظهر امروز در دیدار با مشاوران مرکز مشاوره و تحکیم خانواده، با تقدیر از اقدامات انجام شده توسط این مرکز در استان، اظهار کرد: تشکیل این جمع از آرزوهایی است که از روز اول بنده در استان داشتم، مرکزی که از سال 98 در شورای فرهنگ عمومی مطرح شده و امروز شاهد تحقق آن هستیم.

وی با بیان اینکه در عرصه فرهنگ افرادی که بتوانند اندیشه و فکر را به میدان عمل بیاورند، کم هستند، گفت: این جمع توانسته طرح ها و ایده های موجود را به میدان بیاورد و آن را محقق کند، هیئت مدیره نیز با تمام سختی ها و عدم حمایت ها در این مدت به خوبی کار را پیش برده است.

امام جمعه همدان با تأکید بر اینکه خانواده مقدس ترین و شریف ترین بنیان در اسلام است، افزود: اگر کسی برای خانواده و استحکام آن تلاش کند، تلاشی مقدسی است و باید قدر خودتان و فعالیت های موجود در این عرصه را بدانید.

وی با بیان اینکه نیازمند تولیدات رسانه ای قوی در فضای مجازی و تلویزیون در عرصه خانواده هستیم، گفت: باید تلاش کنیم سراغ افرادی برویم که مشکلاتی دارند و کمتر به مشاوره مراجعه می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیازمند تولیدات رسانه ای قوی در عرصه خانواده هستیم

نیازمند تولیدات رسانه ای قوی در عرصه خانواده هستیم