مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 10:502024-01-06سياسي

جامعه کار و تولید آبیک به «مناطق عملیاتی جنوب» اعزام شدند


فرمانده سپاه ناحیه امام صادق علیه السلام شهرستان آبیک از اعزام 45 نفر از جامعه کار و تولید این شهرستان به مناطق عملیاتی جنوب توسط حوزه کارگری شهید تندگویان در قالب کاروان راهیان نور خبر داد.

- سرهنگ مهدی علی زمانی در گفت وگو با خبرنگار فارس در آبیک اظهار کرد: بسیجیان قشر کارگری روز جمعه 15 دی ماه به همراه راوی و مسوولان بسیج قشر کارگری به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه کارگران شهرستان آبیک به مدت چهار روز در مناطق عملیاتی جنوب حضور خواهند داشت، افزود: این زائران از مناطق عملیاتی پادگان دوکوهه، منطقه عملیات فتح المبین، منطقه هویزه، طلاییه، والفجر8 اروند رود، عملیات کربلای 4 منطقه نهر خین و  شلمچه بازدید می کنند.

فرمانده سپاه ناحیه امام صادق علیه السلام شهرستان آبیک تصریح کرد: روایتگری حاج پرویز دشتی از فرماندهان دفاع مقدس برای قشر کارگری یکی از برنامه های مهم راهیان نور است و در رزمایشی، صحنه ها، وقایع و خاطرات دوران دفاع مقدس برای بسیجیان قشر کارگری بازسازی می شود.

علی زمانی بیان کرد: اعزام قشر کارگری بسیج به مناطق عملیاتی جنوب که از کارخانجات و شرکت های مختلف مستقر در شهرستان هستند، سومین مرحله از اعزام ها پس از اجرای دو محله راهیان نور دانش آموزان دختر به این مناطق محسوب می شود که 18 دی ماه به شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جامعه کار و تولید آبیک به «مناطق عملیاتی جنوب» اعزام شدند

جامعه کار و تولید آبیک به «مناطق عملیاتی جنوب» اعزام شدند