مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 13:202023-12-23فرهنگي

معرفی یک ساز جدید در دنیای موسیقی به نام «هورقلیا»


در همایش هنری _ ادبی «هورقلیا» (پژوهشی در حکمت شیخ شهاب الدین سهروردی)، از سه آلبوم «خلوت نشین»، «نوای آشنا» و «شوقانه» از مجموعه آلبوم های نوای دوست و البته یک ساز جدید به نام «هورقلیا» رونمایی شد.

- در همایش هنری _ ادبی هورقلیا (پژوهشی در حکمت شیخ شهاب الدین سهروردی)، از سه آلبوم خلوت نشین ، نوای آشنا و شوقانه از مجموعه آلبوم های نوای دوست و البته یک ساز جدید به نام هورقلیا رونمایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، همایش پژوهشی _ ادبی موسیقایی هورقلیا در موسسه فرهنگی اکو با حضور اهالی فرهنگ و هنر از جمله سعد سکندرخان (رییس موسسه فرهنگی اکو)، شهاب قاسمی (مدیر مسئول موسسه دنگ دنگ کوبان و طراح و سازنده ساز نوظهور هورقلیا )، علیرضا قزوه (شاعر و رییس دفتر شعر، موسیقی و سرود سازمان صدا و سیما)، اصغر دادبه (استاد دانشگاه علامه طباطبایی و رییس بخش ادبی دایره المعارف اسلامی) و وحید اسدالهی (نوازنده و موسیقیدان) برگزار شد.

یلدا تنها به تمدن ایران تعلق ندارد در این همایش که با هدف معرفی ساز نوظهور هورقلیا و توضیح حکمت نام گذاری آن برگزار گردید، ابتدا سعد سکندرخان طی سخنانی گفت: شب یلدا یکی از آیین های فرهنگی کهن در ایران به شمار می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی یک ساز جدید در دنیای موسیقی به نام «هورقلیا»

معرفی یک ساز جدید در دنیای موسیقی به نام «هورقلیا»