مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 12:102023-12-31سياسي

تشریح برنامه های روابط عمومی سپاه فتح در کنگره ملی شهدا و تدوین4 مستند


مسوول روابط عمومی و تبلیغات سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد برنامه های این واحد را برای کنگره ملی شهدای استان تشریح کرد.

- سرهنگ پاسدار مهدی حیدری در بازدید از دفتر خبرگزاری فارس در استان کهگیلویه و بویراحمد با قدردانی از رسانه ها در خصوص همکاری با برنامه های فرهنگی سپاه در استان اظهار کرد: کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد سال آینده برگزار خواهد شد و این کنگره تقریباً همه برنامه ها را در استان در حوزه فرهنگی تحت شعاع خود قرار داده است و امیدواریم که یک برنامه در شأن مردم استان کهگیلویه و بویراحمد، خانواده های شهدا و جامعه بزرگ ایثارگری برگزار شود.

وی با بیان اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد در 8 سال دفاع مقدس حماسه ها آفرید و در بسیاری از شاخصه ها مقام اول را به خود اختصاص داد گفت: برای استان ما همین بس که رتبه اول اعزام نیرو به کشور را از آن خود کرده است.

وی با بیان اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد با توجه به جمعیت استان در آن زمان که بیشتر از 300 هزار نفر نبود و 1800 شهید تقدیم انقلاب کرد افزود: در زمینه تعداد شهدا با توجه به جمعیت استان نیز کهگیلویه و بویراحمد در کشور حرف اول را می زند.

این مسئول در سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برگزاری کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد که دومین دوره آن س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح برنامه های روابط عمومی سپاه فتح در کنگره ملی شهدا و تدوین4 مستند

تشریح برنامه های روابط عمومی سپاه فتح در کنگره ملی شهدا و تدوین4 مستند