مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 17:402024-01-02سياسي

آصفی: اگر تلاش سردار سلیمانی نبود فلسطین از خطر نابودی حفظ نمی شد


اگر تلاش و اعتماد به نفس کسانی مثل سردار سلیمانی نبود، فلسطین از خطر نابودی و محو شدن این چنین حفظ نمی شد.

- دیپلمات پیشین کشورمان گفت: اگر تلاش و اعتماد به نفس کسانی مثل سردار سلیمانی نبود، فلسطین از خطر نابودی و محو شدن این چنین حفظ نمی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمیدرضا آصفی روز سه شنبه و در نشستی با عنوان مقاومت در آینه ادبیات و دیپلماسی که در خانه شعر و ادبیات برگزار شد، اظهار کرد: مسئله فلسطین فراتر از یک مسئله عربی و اسلامی است و موضوعی انسانی، اخلاقی و بشری است.

وی با اشاره به جنگ غزه و وضعیت فعلی غزه به خاطراتی از 32 سال پیش و تصور مقامات کشورهای عربی از پایان کشور فلسطین و مقاومت مردمش گفت: در سال 1370 آقای ولایتی در فرانکفورت ناچار به توقف شد و در آن سفر مرحوم محتشمی پور نماینده وقت مجلس که از سفر به تونس و الجزایر و لیبی برمی گشتند، با اقای ولایتی رو در رو می شوند و می گویند با یاسر عرفات دیدار کرده و مایوس بوده چراکه آمریکا و شوروی توافق کردند بیت المقدس در دست اسراییل باقی بماند و در کرانه باختری به آن ها خودمختاری دهند.

وی ادامه داد: 14 مرداد 1370 و 2 ماه بعد از آن دیدار، فارق قدومی (رییس بخش سیاسی سازمان آزادیبخش فلسطین) به ایران می آید و می گوید اسراییل بیت المقدس را می خواهد و در شهریور 1370 آقای ولایتی به الجزایر می روند و اخض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آصفی: اگر تلاش سردار سلیمانی نبود فلسطین از خطر نابودی حفظ نمی شد

آصفی: اگر تلاش سردار سلیمانی نبود فلسطین از خطر نابودی حفظ نمی شد