مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 دی 1402 ساعت 20:452024-01-05سياسي

افشای ملیّت یکی از تروریست ها و بازداشت اعضای شبکه پشتیبانی در 6 استان


اولین عملیات دستگیری عوامل در غروب روز حادثه، افشای هویت یکی از تروریست ها، بازداشت اعضای شبکه پشتیبانی در 6 استان و کشف تجهیزات شبکه تروریستی از جمله مهم ترین بخش های اولین اطلاعیه وزارت اطلاعات درباره حمله تروریستی کرمان است.

- اولین عملیات دستگیری عوامل در غروب روز حادثه، افشای هویت یکی از تروریست ها، بازداشت اعضای شبکه پشتیبانی در 6 استان و کشف تجهیزات شبکه تروریستی از جمله مهم ترین بخش های اولین اطلاعیه وزارت اطلاعات درباره حمله تروریستی کرمان است.

به گزاش ایسنا، وزارت اطلاعات اطلاعیه اول خود درباره حادثه تروریستی کرمان را منتشر کرد.

متن اطلاعیه وزارت اطلاعات به شرح ذیل است: بسمه تعالی با تأسف و اندوهی عمیق از فاجعه ی تروریستی اخیر که در سالگرد شهادت سردار بزرگ جهان اسلام، شهید سپهبد قاسم سلیمانی (ره) اتفاق افتاد و با عرض تسلیت شهادت مظلومانه ی جمعی از هم وطنان بخون خفته، به ملت سرافراز ایران، به مردم سلیمانی پرور کرمان و بویژه به خانواده های عزیز داغ دیده، و با مسئلت خاضعانه از درگاه احدیت برای شفای عاجل و کامل آسیب دیدگان، به استحضار ملت شریف ایران می رساند: 1.

در زمان کوتاهی پس از وقوع آن حادثه ی جان سوز، سربازان گمنام امام زمان (عج) اولین ردهای عوامل تروریست داعشی را کشف و به منظور شناسایی سایر عوامل همکار و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افشای ملیّت یکی از تروریست ها و بازداشت اعضای شبکه پشتیبانی در 6 استان

افشای ملیّت یکی از تروریست ها و بازداشت اعضای شبکه پشتیبانی در 6 استان