مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 08:412023-12-27اقتصادي

رفت و برگشت های مداوم کارخانه آزمایش بر میز مزایده


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، کارخانه آزمایش برای چهارمین بار یک مزایده بی نتیجه را از سرگذراند؛ مجموعه ای صنعتی با مساحت بیش از 20هکتار که این روزها جز انبار بودن کاربری دیگری ندارد! آزمایش، برای چارمین بار دوشنبه 4دی ماه جاری روی میز فروش قرار گرفت و با توجه به آنچه در سامانه ناشران بورس کدال   توسط شرکت کارخانجات صنعتی آزمایش منتشر شده بود، به دلیل عدم حضور نماینده دادستان مزایده لغو گردید.

اولین مزایده کارخانه آزمایش با خواست مالکان در تابستان سال 98 و با مبلغ 50 میلیارد تومان صورت گرفت که با حکم قضایی ابطال گردید.

بانک ملت در تابستان سال 1400 بانک ملت برای وصول مطالبات خود اعلام نمود قصد فروش عرصه و اعیان کارخانه را دارد که باز هم مرجع قضایی با امید به احیای مجدد کارخانه مانع شد.

مزایده بعدی یک سال و نیم پس از آغاز دولت سیزدهم رخ داد   رییس جمهور در اواخر مهرماه سال 1400 در حالی که کمتر از یک ماه از ابطال مزایده کارخانه آزمایش می گذشت در اولین برنامه خود پس از ورود به استان فارس از این کارخانه بازدید کرد.

این حضور، نقطه آغاز سلسله اقداماتی بود که از دعوت و مذاکره با مالکان و دادن فرصت تا فرمان توقف هر گونه تماس با هلدینگ پیام به عنوان مالک کارخانه توسط مدیریت عالی استان ادامه یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفت و برگشت های مداوم کارخانه آزمایش بر میز مزایده

رفت و برگشت های مداوم کارخانه آزمایش بر میز مزایده