مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 15:052024-01-13سياسي

کم توجهی به رشته کشاورزی در کنکور


نماینده ولی فقیه در وزارت جهادکشاورزی با بیان اینکه روزمرگی در وزارتخانه از مشکلات دهه اخیر بوده است، گفت: اگر به برگزاری کنکور نگاه کنیم کشاورزی جزو رشته هایی است که به آن کم توجهی می شود.

- ایسنا/همدان نماینده ولی فقیه در وزارت جهادکشاورزی با بیان اینکه روزمرگی در وزارتخانه از مشکلات دهه اخیر بوده است، گفت: اگر به برگزاری کنکور نگاه کنیم کشاورزی جزو رشته هایی است که به آن کم توجهی می شود.

حجت الاسلام والمسلمین سیدحسن ربانی در دیدار با استاندار همدان، با بیان اینکه امنیت غذایی و مواجه شدن با تغییر اقلیم ما را وادار می کند که نسبت به کشاورزی عالمانه تر برخورد کنیم، اظهار کرد: سند امنیت غذایی در شورای عالی انقلاب فرهنگی تصویب شده است.

وی با بیان اینکه در چند سال اخیر امر کشاورزی در تولیدات داخلی تضعیف شده و آنچنان که باید به آن توجه نشده است، اظهار کرد: جایگاه اجتماعی کشاورزی نیز تعدیل شده و سن کشاورزان روز به روز در حال افزایش است.

ربانی مطرح کرد: اگر به برگزاری کنکور نگاه کنیم کشاورزی جزو رشته هایی است که به آن کم توجهی می شود و این نشان می دهد که برای حل این خلاء باید اقدام درخوری با محور مسأله امنیت غذایی صورت گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کم توجهی به رشته کشاورزی در کنکور

کم توجهی به رشته کشاورزی در کنکور