مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 10:002024-01-06اقتصادي

تاجیکستان 2023؛ از گرمای روابط تهران-دوشنبه تا مسائل مرزی و روابط منطقه ای


در سال گذشته میلادی در تاجیکستان رویدادهای مختلفی صورت گرفت که دعوت به خرید طلا، منع پرداخت های نقدی، صدرنشینی تاجیک ها در رده بندی امن ترین کشورهای جهان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، دعوت به خرید طلا، وقوع زلزله شدید، منع پرداخت های نقدی، صدرنشینی تاجیک ها در رده بندی امن ترین کشورهای جهان، دستیابی به راه حل اصولی در بحث مرزی با قرقیزها، اهدای شاهنامه به همه ساکنان و وعده رحمان برای تبدیل این کشور به یک کشور سبز جهان از جمله مهم ترین رویدادهای سال گذشته میلادی در تاجیکستان بودند.

دعوت به خرید طلا به جای دلار و یورو در تاجیکستان عبدالحلیم غفارزاده نماینده مجلس تاجیکستان از مردم کشورش دعوت کرد که برای حفاظت از خود در برابر تورم به جای دلار و یورو طلا خریداری کنند.

وی در مصاحبه با یکی از رسانه های دولتی تاجیکستان دلار و یورو را سرمایه گذاری های مشکوک خواند و گفت: بهتر است پس اندازهای خود را به شکل شمش های طلای واقعی نگه دارید.

نماینده مجلس تاجیکستان در ادامه ضمن ارائه پیشنهاد خرید طلای بیشتر به اتباع کشورش، توصیه کرد که طلا را بعد از خرید پیش خود نگهداری کنند، زیرا در این صورت آنها بر سرمایه گذاری های خود کنترل کامل خواهند داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاجیکستان 2023؛ از گرمای روابط تهران-دوشنبه تا مسائل مرزی و روابط منطقه ای

تاجیکستان 2023؛ از گرمای روابط تهران-دوشنبه تا مسائل مرزی و روابط منطقه ای