مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 10:002023-12-30پزشكي

کمبود این ویتامین شما را پیر می کند


وقتی کسی درباره ظاهر شما نظر می دهد و در این مورد می گوید که اکنون نسبت به آخرین باری که شما را ملاقات کرده است پیرتر به نظر می رسید، هرگز احساس خوبی نخواهید داشت.

- ایسنا/خراسان رضوی وقتی کسی درباره ظاهر شما نظر می دهد و در این مورد می گوید که اکنون نسبت به آخرین باری که شما را ملاقات کرده است پیرتر به نظر می رسید، هرگز احساس خوبی نخواهید داشت.

بسیاری از ما ممکن است در حال حاضر کاری برای کاهش سرعت پیری خود انجام دهیم که شامل رژیم غذایی سالم و متعادل، ورزش منظم، محصولات پوستی و موارد دیگر باشد.

به نقل از هلث، محققان دانشگاه ایالتی کلرادو ایالات متحده مشخص کردند، ویتامین خاصی وجود دارد که ممکن است کمبودش روند پیری را تسریع کند.

آنان معتقدند که این روند به چگونگی تاثیر این ویتامین بر ژن های شما مربوط می شود.

بر اساس نتایج پژوهش های محققان دانشگاه شاریته برلین که در سال 2020 انجام شد، با مطالعه اپی ژنتیک (چگونه رفتار یا محیط شما می تواند که می تواند بر ژن های شما تاثیر بگذارد) چیزهای زیادی را می توان کشف کرد و سن بیولوژیکی شما یکی از آنهاست که ممکن است در واقع با سن تقویمی شما متفاوت باشد.

کمبود ویتامین دی می تواند از نظر بیولوژیکی باعث پیری سریعتر شود و به گفته روندا پاتریک، زیست شناس سلولی، چگونگی تاثیر ویتامین دی بر ژن های شما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود این ویتامین شما را پیر می کند

کمبود این ویتامین شما را پیر می کند