مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 07:052023-12-30سياسي

تدوین چشم انداز 20 ساله شهر همدان با مشارکت همیاران محلات


شهردار همدان از تدوین چشم انداز پنج ساله و بیست ساله شهر با نظر همیاران محلات همدان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی شهرداری همدان، سید مسعود حسینی در جلسه توجیهی و بررسی برنامه پنج ساله و بیست ساله شهر و شهرداری با حضور مدیریت شهری و مشاور طرح و همیاران محلات شهر همدان اظهار کرد: برنامه چشم انداز بیست ساله همدان از سال های قبل پیگیری شده بود و باید برای رسیدن به توسعه پیگیری و عملیاتی شود.

وی با اشاره به اتمام پروژه های نیمه تمام مانند پل غدیر، پل سردار همدانی، پارکینگ سینا و آقاجانی بیگ گفت: بالای 90 درصد مسئله کلانشهرها تأمین مالی است که البته در همدان شدت آن بیشتر است.

شهردار همدان با اشاره به اینکه خروجی آمار عملکردی ما یک عدد به ما می دهد که آن هم ارزش افزوده است، عنوان کرد: حداکثر ارزش افزوده ماهیانه همدان 15 میلیارد تومان است در حالی که تنها حقوق کارکنان شهرداری ماهانه 60 میلیارد تومان است.

وی با بیان اینکه هزینه نگاه داشت شهر ماهانه 100 میلیارد تومان است، اضافه کرد: 60 درصد امور شهر همدان خدماتی است و اصلی ترین بحث ما تأمین منابع مالی است.

حسینی بودجه سال جاری را 3 هزار و 750 میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: سال گذشته 2 هزار و 200 میلیارد تومان بودجه مصوب شد که 900 میلیارد تومان فروش زمین و 1200 میل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین چشم انداز 20 ساله شهر همدان با مشارکت همیاران محلات

تدوین چشم انداز 20 ساله شهر همدان با مشارکت همیاران محلات