مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 20:152024-01-03سياسي

بازتاب گسترده اخبار انفجار تروریستی کرمان در جهان عرب


رسانه های عربی امروز، چهارشنبه، حادثه تروریستی در گلزار شهدای کرمان را که طبق آخرین گزارش ها تاکنون 103 شهید و 141 مجروح برجای گذاشته است، به صورت گسترده بازتاب دادند.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - شبکه خبری المیادین با قرار دادن خبر این انفجار در تاپ اصلی خود اعلام کرد که وقوع 2 انفجار در استان کرمان در مسیر گلزار محل دفن سردار قاسم سلیمانی منجر به شهادت و مجروح شدن ده ها نفر شد.

این رسانه عربی گزارش داد: این 2 انفجار در راهپیمایی بزرگی که امروز در شهر کرمان به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس برگزار شد، روی داده است.

این شبکه خبری اعلام کرد: هر ساله با نزدیک شدن به سالگرد شهادت فرماندهان مقاومت از تمام استان های ایران به کرمان می آیند و در مسیر گلزار شهدا چادر برپا، غذا و نوشیدنی گرم ارائه و مراسم های مذهبی و فرهنگی برگزار می شود و این مسیر به جاده پیاده روی معروف شده است.

المیادین همچنین تصاویر و ویدیوهایی را از این حادثه تروریستی منتشر کرده است.

شبکه الجزیره نیز با بازتاب این خبر اعلام کرد: استان کرمان شاهد برگزاری مراسم بزرگداشت چهارمین سالگرد ترور سردار سلیمانی است مردم از تمامی استان های ایران برای حضور در این مراسم به کرمان آمده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازتاب گسترده اخبار انفجار تروریستی کرمان در جهان عرب

بازتاب گسترده اخبار انفجار تروریستی کرمان در جهان عرب