مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 10:302024-01-16ورزشي

جایگاه لرزان مدافع قهرمانی لیگ والیبال/ پیمان اکبری به سربازها رسید


برنامه هفته شانزدهم لیگ برتر والیبال مردان برگزار شد و تیم شهداب یزد برای حفظ جایگاه دوم باید به مصاف تیم مس رفسنجان برود.

- برنامه هفته شانزدهم لیگ برتر والیبال مردان برگزار شد و تیم شهداب یزد برای حفظ جایگاه دوم باید به مصاف تیم مس رفسنجان برود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هفته شانزدهم لیگ برتر والیبال مردان چهارشنبه، 27 دی با هفت دیدار در شهرهای اردکان، مشهد، ارومیه، یزد، سیرجان و تهران (دو مسابقه) پیگیری خواهد شد.

شهداب یزد که مدافع عنوان قهرمانی است و با 9 برد و 28 امتیاز در رتبه دوم جدول رده بندی قرار دارد این هفته به مصاف شاگردان محمد محمدکاظم در مس رفسنجان می رود.

تیم مس با هفت برد و 22 امتیاز در رتبه دهم جدول قرار دارد.

دیدار رفت این دو تیم با پیروزی سه بر یک مس همراه بود اما شهداب برای حفظ جایگاه خود باید در این مسابقه برنده شود چرا که تیم های سوم تا پنجم جدول هم 9 امتیازی هستند و شهداب تنها با امتیاز بیشتر، رتبه دوم را از آن خود کرده است.

شاگردان پیمان اکبری در پیکان که با هشت برد و 25 امتیاز در رتبه هفتم جدول قرار دارند، فردا به مصاف پاس گرگان تنها تیم نظامی لیگ برتر می روند که با 9 برد و 24 امتیاز در جایگاه چهارم جدول قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایگاه لرزان مدافع قهرمانی لیگ والیبال/ پیمان اکبری به سربازها رسید

جایگاه لرزان مدافع قهرمانی لیگ والیبال/ پیمان اکبری به سربازها رسید