مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 14:102024-01-15اقتصادي

برنامه ریزی برای ساخت مسکن کارگری برای شاغلان واحدهای شهرک صنعتی شیراز


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس از برنامه ریزی برای ساخت مسکن کارگری ویژه کارگران و شاغلان واحدهای صنعتی مستقر در شهرک صنعتی بزرگ شیراز خبر داد و گفت: - ایسنا/فارس مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس از برنامه ریزی برای ساخت مسکن کارگری ویژه کارگران و شاغلان واحدهای صنعتی مستقر در شهرک صنعتی بزرگ شیراز خبر داد و گفت: ساخت مسکن کارگران در راستای دستور استاندار فارس مبنی بر فراهم کردن بسترهای لازم برای رفاه کارگران و خانه دار کردن آن ها در قالب اجرای نهضت ملی مسکن انجام می شود.

سیدمسعود عظیمی امروز، 25 دی ماه در نشست هماهنگی اجرای طرح نهضت ملی مسکن ویژه کارگران، شاغلان و فعالان صنعتی مستقر در شهرک صنعتی بزرگ شیراز، افزود: نزدیکی اراضی اجرای طرح نهضت ملی مسکن به شهرک صنعتی با هدف سهولت در ایاب و ذهاب کارگران از مهم ترین مؤلفه هایی است که در انتخاب مکان مورد توجه قرار دارد.

وی با تأکید بر اینکه قیمت نهایی مسکن برای کارگران باید به نحوی باشد که آن ها را با مشکل مواجه نکند، گفت: با استفاده از ظرفیت کارآفرینان و صاحبان صنایع در تامین مصالح ساختمانی و تاسیسات می توان قیمت تمام شده را کاهش داد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس بیان کرد: شهرک صنعتی بزرگ شیراز 60 درصد از ظرفیت صنعتی موجود در شهرک های صنعتی استان را در خود جای داده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی برای ساخت مسکن کارگری برای شاغلان واحدهای شهرک صنعتی شیراز

برنامه ریزی برای ساخت مسکن کارگری برای شاغلان واحدهای شهرک صنعتی شیراز