مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 12:202023-12-28فناوري

موافقت وزارت ارتباطات با افزایش 34 درصدی تعرفه اینترنت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، در حالی هفته گذشته اپراتور های ارتباطی با نامه ای به رییس جمهوری درخواست افزایش 100 درصدی تعرفه اینترنت را مطرح کردند که وزیر ارتباطات روز گذشته ضمن مشروط دانستن افزایش تعرفه اینترنت، - کسب اطلاع خبرگزاری تسنیم از وزارت ارتباطات حاکی است، این وزارتخانه با افزایش 34 درصدی تعرفه اینترنت موافقت کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، در حالی هفته گذشته اپراتور های ارتباطی با نامه ای به رییس جمهوری درخواست افزایش 100 درصدی تعرفه اینترنت را مطرح کردند که وزیر ارتباطات روز گذشته ضمن مشروط دانستن افزایش تعرفه اینترنت، افزایش 100 درصدی تعرفه را مردود اعلام کرده بود.

در عین حال سازمان تنظیم مقررات هم شروط موافقت با افزایش تعرفه اینترنت را اعلام و اپراتور های ارتباطی را به افزایش سایت های نسل پنجم به 10 درصد تا پایان سال 1403، افزایش پوشش نسل چهارم در کشور به 96 درصد تا پایان سال 1403 و افزایش 30 درصدی میانگین سرعت اینترنت در شش ماه آینده مکلف کرد.

ظاهراً شب گذشته اپراتور های ارتباطی با حضور در سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی شروط مورد نظر این سازمان را پذیرفته اند.

حال کسب اطلاع از وزارت ارتباطات حاکی است، وزارت ارتباطات با افزایش 100 درصدی اپراتور ها موافقت نکرده و فقط اجازه داده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافقت وزارت ارتباطات با افزایش 34 درصدی تعرفه اینترنت

موافقت وزارت ارتباطات با افزایش 34 درصدی تعرفه اینترنت