مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 16:252024-01-13حوادث

بازداشت مردی که کیف 20 را قاپید/ کشف یوآن، دلار و یوروی سرقت از خودروی سارق


رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری مردی که اقدام قاپیدن کیف دستکم 20 نفر از مردم در محدوده غرب تهران کرده بود، خبر داد.

- رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری مردی که اقدام قاپیدن کیف دستکم 20 نفر از مردم در محدوده غرب تهران کرده بود، خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ علی قاسم پور در این باره گفت: روز گذشته ماموران کلانتری شهرک راه آهن از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 از وقوع یک فقره کیف قاپی در محدوده نمایشگاه هتل المپیک با خبر شده و رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.

آنان در جریان تحقیقات اولیه انجام شده، متوجه شدند که کیف قاپی ها از سوی راننده یک دستگاه خودروی سواری انجام شده است.

وی با بیان اینکه تیم عملیاتی ماموران کلانتری 141 شهرک راه آهن با انجام تحقیقات میدانی در محل مشخصات خودروی سارق را شناسایی کردند، گفت: همچنین مالباخته هم نزد ماموران رفت و اعلام کرد که موفق شده چهره سارق را به خاطر بسپارد که همین موضوع سرنخ مهمی را در اختیار ماموران قرار داد.

رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با بیان اینکه ماموران با کمک مشخصات اعلام شده از چهره سارق، گشت زنی های هدفمند خود برای دستگیری سارقان را آغاز کردند، گفت: دقایقی بعد گروهی از ماموران خودروی سارق را در محورهای عبوری آن محدود مورد شناسایی قرار داده و در عملیاتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت مردی که کیف 20 را قاپید/ کشف یوآن، دلار و یوروی سرقت از خودروی سارق

بازداشت مردی که کیف 20 را قاپید/ کشف یوآن، دلار و یوروی سرقت از خودروی سارق