مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 دی 1402 ساعت 22:252024-01-04سياسي

ولایتی: انتقام خواهیم گرفت


دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی تاکید کرد: بی تردید دشمنان ایران اسلامی بدانند که ما انتقام خون شهیدان مظلوم حادثه تروریستی کرمان را خواهیم گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، علی اکبر ولایتی دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی در پیامی به چهاردهمین نشست این مجمع با عنوان شهید سلیمانی، طوفان الاقصی و نظم نوین جهانی شهادت جمعی از مردم ایران در حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان را به حضرت ولی عصر (عج)، رهبر انقلاب، ملت ایران و مردم کرمان تسلیت گفت و تاکید کرد: بی تردید دشمنان ایران اسلامی بدانند ما انتقام خون شهیدان مظلوم این حادثه تروریستی را خواهیم گرفت.

در این پیام آمده است: در دوره ای که کشورهای دنیا تنها دو راه یعنی وابستگی به شرق یا غرب را در اداره سیاسی، اجتماعی و فرهنگی خود داشتند، وقوع انقلاب اسلامی ایران نقطه کانونی برای تحقق تمدن نوین اسلامی در سطح منطقه ای و بین المللی بود.

انقلاب اسلامی با خاصیت الهام بخشی و ظرفیت سازی، معادلات حاکم بر نظم جهانی را در دوره خود تغییر داد و الگویی برای بیداری و آگاهی جوامع مسلمان و مستضعف در جهان گردید.

  وجود خلأ ایدئولوژیکی مبتنی بر اسلام و قرآن و عقب ماندگی تاریخی کشورهای مسلمان، وابستگی سران مستبد به غرب و در مقابل شعار آزادی خواهی، عدالت خواهی، استکبار ستیزی و ظلم ستیزی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ولایتی: انتقام خواهیم گرفت

ولایتی: انتقام خواهیم گرفت