مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 17:462023-12-28اقتصادي

جان تازه طرح های نیمه تمام کشور با تخصیص اعتبار 130 همتی دولت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندارنزلی، داود منظور معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه وبودجه کشور امروز در حاشیه بازدید از پروژه ریلی رشت ـ کاسپین در ایستگاه پیر بازار رشت با اشاره به اختصاص 130 هزار میلیارد تومان اعتبار به طرح های نیمه تمام در کشور اظهار کرد: دولت این میزان اعتبار را برای اجرای و تکمیل پروژه های نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بالا نظیر خط ریلی رشت ـ کاسپین تا پایان امسال تخصیص داده است.

منظور این پروژه را از طرح های مهم ملی در گیلان دانست و گفت: اتمام خط ریلی رشت کاسپین و کاسپین آستارا توسعه تجاری و اقتصادی را در کشور به دنبال دارد.

رییس سازمان برنامه وبودجه با ابراز خرسندی از پیشرفت قابل توجه خط ریلی رشت کاسپین، افزود: این پروژه هیچ محدودیتی در تأمین منابع مالی نداشته و تزریق اعتبار در آن بر اساس تهیه صورت حساب از سوی پیمانکار و پیشرفت فیزیکی بوده است.

معاون رییس جمهور با بیان اینکه با رفع موانع و محدودیت ها، اجرای خط آهن رشت کاسپین تسریع می شود، گفت: به زودی شاهد افتتاح و بهره برداری خط ریلی رشت کاسپین خواهیم بود.

وی از تخصیص 10 همت اعتبار در بخش راه خبر داد و گفت: 950 طرح در بخش راه تا پایان سال آینده افتتاح و به بهره برداری می رسند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جان تازه طرح های نیمه تمام کشور با تخصیص اعتبار 130 همتی دولت

جان تازه طرح های نیمه تمام کشور با تخصیص اعتبار 130 همتی دولت