مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 13:002024-01-17اقتصادي

پای سرمایه گذاران به سراب یاوری کرمانشاه باز می شود


مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری استان کرمانشاه از علاقمندی تعدادی از سرمایه گذاران برای اجرای پروژه های گردشگری در سراب یاوری کرمانشاه خبر داد.

- پای سرمایه گذاران به "سراب یاوری" کرمانشاه باز می شود ایسنا/کرمانشاه مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری استان کرمانشاه از علاقمندی تعدادی از سرمایه گذاران برای اجرای پروژه های گردشگری در سراب یاوری کرمانشاه خبر داد.

سید محمدامین حسینی در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به ظرفیت بالای سراب یاوری کرمانشاه برای اجرای پروژه های گردشگری، اظهارکرد: این پروژه در مسیر شاهراه اصلی دروازه منطقه جهانی اورامانات و 25 کیلومتری شهر کرمانشاه با چشم اندازی زیبا و دلنشین واقع شده و از گذشته تاکنون تفرجگاهی برای گردشگران محسوب می شده است.

وی افزود: باتوجه به چنین ظرفیتی از چندی پیش تعدادی از سرمایه گذاران از جمله سرمایه گذاری از کردستان عراق برای اجرای پروژه های گردشگری در حاشیه این سراب ابراز تمایل کرده اند.

مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری استان خاطرنشان کرد: طی سالهای گذشته یک طرح جامع گردشگری را در مساحت حدود 42 هکتار برای این مجموع تهیه کردیم که باتوجه به اینکه نیاز به بروزرسانی داشت، امسال بسته های سرمایه گذاری طرح را در محدوده اراضی ملی و مورد نظر پروژه با اعتبار مورد نیاز حدود 500 میلیارد ریال آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پای سرمایه گذاران به سراب یاوری کرمانشاه باز می شود

پای سرمایه گذاران به سراب یاوری کرمانشاه باز می شود