مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 10:002024-01-01اجتماعي

سرانه فضاهای آموزشی تفتان بالاتر از میانگین سیستان و بلوچستان است


مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گفت: سرانه فضاهای آموزشی شهرستان تفتان از میانگین سرانه فضاهای آموزشی استان بیشتر است، و توجه ما نیز نزدیک شدن به میانگین سرانه فضاهای آموزشی کشور است.

- میثم لک زایی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: هم اکنون 4 پروژه فعال آموزشی با 17 کلاس درس در بخش های مرکزی، نازیل، گوهر کوه و .

شهرستان تفتان به صورت دولتی، مشارکتی و مردمی در حال اجرا است که با تکمیل آنها 3 هزار و 850 مترمربع به فضاهای آموزشی این شهرستان نیز افزوده خواهد شد.

وی با بیان اینکه در این پروژه ها دو مدرسه شبانه روزی و یک معلم سرا وجود دارد، ادامه داد: پیشرفت این پروژه ها مطابق با برنامه زمانبندی است.

مدیرکل نوسازی مدارس سیستان و بلوچستان افزود: تاکنون به میزان 163 میلیارد ریال برای این پروژه ها هزینه شده و 74 میلیارد ریال دیگر تا تکمیل پروژه ها مورد نیاز است.

لک زایی همچنین با اشاره به طرح محرومیت زدایی در استان نیز گفت: یک مدرسه 6 کلاسه با زیربنای 2 هزار و 200 مترمربع برای این شهرستان در نظر گرفته شده است.

این مسئول بیان کرد: از سال 1400 تا پایان شهریورماه سال جاری 23 پروژه با 79 کلاس درس با زیربنایی بالغ بر 4 هزار و 967 مترمربع و صرف هزینه بالغ بر 383 میلیارد ریال در شهرستان تفتان احداث شده و جهت بهره مندی دانش آموز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرانه فضاهای آموزشی تفتان بالاتر از میانگین سیستان و بلوچستان است

سرانه فضاهای آموزشی تفتان بالاتر از میانگین سیستان و بلوچستان است