مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 دی 1402 ساعت 08:302024-01-19بين الملل

تحصن حامیان فلسطین در ایستگاه های مترو هلند


حامیان فلسطین در همبستگی با مردم فلسطین در ایستگاه های اصلی قطار در سراسر هلند دست به تحصن زدند و حمایت خود را از آتش بس در نوار غزه اعلام کردند.

- حامیان فلسطین در همبستگی با مردم فلسطین در ایستگاه های اصلی قطار در سراسر هلند دست به تحصن زدند و حمایت خود را از آتش بس در نوار غزه اعلام کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شرکت کنندگان در این تحصن در ایستگاه مرکزی قطار شهر اوترخت با حمل پرچم های فلسطین و در دست داشتن پلاکاردهایی که روی آن نوشته شده بود بمباران کودکان و بیمارستان ها را متوقف کنید ، عدالت برای فلسطین و هم اکنون آتش بس تجمع کردند.

به نقل از خبرگزاری آناتولی، آنها همچنین نارضایتی خود را از دولت هلند اعلام و آن را به حمایت از اقدامات رژیم صهیونیستی در منطقه متهم کردند.

حامیان فلسطین با سردادن شعارهایی مانند از رودخانه تا دریا، فلسطین آزاد خواهد شد ، غزه گریه نکن، فلسطین هرگز نمی میرد و هلند شرمنده، دستان تو خون آلود است به دنبال افزایش آگاهی مردم، وضعیت غزه و جلب توجه عمومی بودند.

در پی این تحصن، آنها همچنین برای مدتی کوتاه در مقابل ساختمان شهرداری تجمع کرده و در نهایت این راهپیمایی تمام شد یکی از سازمان دهندگان این تجمع گفت، هدف از تحصن ها فراخوان آتش بس و اطلاع رسانی مردم در مورد حوادث غزه هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحصن حامیان فلسطین در ایستگاه های مترو هلند

تحصن حامیان فلسطین در ایستگاه های مترو هلند