مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 12:052024-01-15اقتصادي

10 هزار کارگر در کرمانشاه متقاضی دریافت مسکن هستند


رییس اتاق تعاون کرمانشاه از ثبت نام 10 هزار کارگر متقاضی مسکن در کرمانشاه یاد کرد و گفت: زمینی برای احداث مسکن کارگران کرمانشاه جنب بیمارستان امام رضا(ع) اختصاص یافته است.

- ایسنا/کرمانشاه رییس اتاق تعاون کرمانشاه از ثبت نام 10 هزار کارگر متقاضی مسکن در کرمانشاه یاد کرد و گفت: زمینی برای احداث مسکن کارگران کرمانشاه جنب بیمارستان امام رضا(ع) اختصاص یافته است.

جلیل کرم در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به تفاهم نامه ای که در سطح کشور برای تامین مسکن کارگران بین وزارت راه و شهرسازی، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و اتاق تعاون ایران منعقد شده و بر اساس آن قرار است 200 هزار واحد مسکونی برای کارگران ساخته شود، اظهار کرد: در استان کرمانشاه نیز موضوع احداث مسکن برای کارگران را با جدیت پیگیری کردیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر زمینی جنب بیمارستان امام رضا(ع) برای احداث مسکن کارگران در قالب طرح مسکن ملی اختصاص یافته، افزود: هم اکنون در مرحله طراحی پروژه هستیم و امیدواریم کار ساخت و سازها نیز به زودی آغاز شود.

رییس اتاق تعاون کرمانشاه تعداد کارگران متقاضی مسکن در کرمانشاه که تاکنون نام نویسی کرده اند را حدود 10 هزار نفر عنوان کرد و یادآور شد: از این تعداد هزار نفر هم واریز وجه انجام داده اند که اولویت ساخت و ساز واحدهای مسکونی برای این گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 هزار کارگر در کرمانشاه متقاضی دریافت مسکن هستند

10 هزار کارگر در کرمانشاه متقاضی دریافت مسکن هستند