مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 16:452023-12-30فرهنگي

«طوفان الاقصی» از کشتار بی رحمانه در غزه خواهد گفت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نمایشگاه کارتون «طوفان الاقصی» به مناسبت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی و کشتار مردم بی دفاع غزه 11 دی ماه ساعت 11 با حضور جمعی از هنرمندان و مسئولان فرهنگی هنری کشور در خانه کاریکاتور ایران افتتاح می شود.

- طوفان الاقصی عنوان نمایشگاهی است که آثار سه هنرمند کارتونیست در واکنش به جنایات های اسراییل و جنگ بی رحمانه در غزه را از 11 دی ماه به نمایش می گذارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نمایشگاه کارتون طوفان الاقصی به مناسبت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی و کشتار مردم بی دفاع غزه 11 دی ماه ساعت 11 با حضور جمعی از هنرمندان و مسئولان فرهنگی هنری کشور در خانه کاریکاتور ایران افتتاح می شود.

این رویداد فرهنگی هنری شامل 42 اثر از محمدحسین نیرومند، سیدمسعود شجاعی طباطبایی و مازیار بیژنی است که جنایت های رژیم صهیونیستی را به زبان هنر تصویر می کند.

نمایشگاه کارتون طوفان الاقصی که با موضوع کشتار مردم بی دفاع غزه برنامه ریزی شده تا 29 دی ماه مصادف با روز غزه ادامه خواهد داشت و روز های شنبه تا چهارشنبه از ساعت 10 تا 18 در خانه کاریکاتور ایران واقع در خیابان شریعتی، خیابان گل نبی، پلاک 44 میزبان بازدیدکنندگان خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«طوفان الاقصی» از کشتار بی رحمانه در غزه خواهد گفت

«طوفان الاقصی» از کشتار بی رحمانه در غزه خواهد گفت