مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 13:052024-01-02سياسي

معضل قضایی هزار و 250 البرزی در یک روز بررسی شد


مشکل هزار و 250 نفر از مراجعان در دیدار مردمی مدیران قضایی استان البرز در آستانه سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی برطرف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، حسین فاضلی هریکندی، رییس کل دادگستری استان البرز، در جمع اصحاب رسانه، گفت: در روز جاری دیدار های متمرکز و برنامه ریزی شده در حوزه ریاست دادگستری کل استان البرز و در کلیه حوزه های قضایی شهرستان های استان برگزار شد.

وی با اشاره به مباحث طرح شده توسط رییس قوه قضاییه در نشست روز گذشته شورای عالی قوه قضاییه گفت: در این نشست رییس دستگاه قضا به کلیه مقامات و مسؤولان قضایی به ویژه رؤسای کل دادگستری استان ها دستور داد تا همزمان با چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، دیداری عمومی را با مردم و مراجعان به دادگستری ها و مراکز قضایی برگزار کنند و در جریان آن دیدار، در چارچوب موازین و مقدورات قانونی، با نگاه رفع مشکل و کمک به مردم نسبت به رفع مسائل قضایی و حقوقی مردم همت گمارند.

رییس کل دادگستری استان البرز افزود: بر این اساس بلافاصله پس از پایان جلسه شورای عالی قوه قضاییه، برنامه ریزی و هماهنگی لازم در مرکز استان و کلیه حوزه های قضایی دادگستری کل استان البرز انجام شد تا کلیه مدیران قضایی استان روز سه شنبه را به دیدار ویژه با مردم و مراجعه کنندگان اختصاص دهند و شهروندان بتوانند بد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معضل قضایی هزار و 250 البرزی در یک روز بررسی شد

معضل قضایی هزار و 250 البرزی در یک روز بررسی شد