مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 12:402024-01-17سياسي

انتشار جلد سیزدهم «فهرستواره کتابهای فارسی»


جلد سیزدهم «فهرستواره کتابهای فارسی» تألیفِ احمد منزوی با بازبینی و تکمیلِ ملیحه علی نژاد و زیرنظرِ علی بهرامیان منتشر شد.

- جلد سیزدهم فهرستواره کتابهای فارسی تألیفِ احمد منزوی با بازبینی و تکمیلِ ملیحه علی نژاد و زیرنظرِ علی بهرامیان منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جلد سیزدهم فهرستواره کتابهای فارسی در 832 صفحه، با شمارگان 200 نسخه و بهای 480هزار تومان در انتشارات مرکز دائرهالمعارف بزرگ اسلامی منتشر شده است.

روابط عمومی مرکز دائرهالمعارف بزرگ اسلامی در معرفی این کتاب آورده است: کاظم موسوی بجنوردی، رییس مرکز دائرهالمعارف بزرگ اسلامی در پیشگفتار خود بر آغاز این کتاب نوشته است: یکی از طرح هایی که مرکز دائره المعارف بزرگ اسلامی از ابتدای کار، ضمن برنامه های خود در نظر داشت، تدوین فهرستی تحقیقی دربرگیرنده کتاب های سراسر جهان اسلام، از آغاز دعوت اسلامی تا پایان قرن 13 ق بود.

اجرای این طرح سال ها پیش آغاز شد و هزاران برگه نیز فراهم آمد تا اینکه در زمستان 1369، استاد احمد منزوی طرح کتاب نامه ای دربرگیرنده همه آثار مکتوب فارسی، شامل کتابها، رساله ها و نامه ها ـ از کهن ترین آثار تا پایان چاپ سنگ ـ را به این مرکز ارائه کردند تا برحسب موضوع و هر موضوعی به ترتیب الفبایی نام اثر تنظیم شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار جلد سیزدهم «فهرستواره کتابهای فارسی»

انتشار جلد سیزدهم «فهرستواره کتابهای فارسی»