مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 10:212024-01-06سياسي

تابستان سال آینده در همدان قطعی آب نداریم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، رضا اخلاص مند صبح امروز در جمع خبرنگاران در سالن جلسات شرکت آب منطقه ای اظهار کرد: ابرپروژه آبرسانی به همدان با عنایت ویژه شخص رییس جمهور و پیگیری های جهادی و حمایت های استاندار همدان و وزیر نیرو، باعث تحقق پروژه 17 ساله تأمین آب شرب شهر همدان از سد تالوار شد.

وی ادامه داد: بر این اساس سال آینده نیز همانند امسال با وجود کاهش بارش ها قطعی آب نخواهیم داشت.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای همدان با بیان اینکه طی سال های اخیر با توجه به افزایش دما در اثر تغییر اقلیم، افزایش مصرف آب شرب اتفاق افتاده است، افزود: ابَرپروژه آبرسانی به همدان در دولت سیزدهم در قالب طرح اولویت دار ملی قرار گرفت و با تخصیص به موقع اعتبارات و افزایش جبهه های کاری در آبان ماه سال جاری روند تصفیه و انتقال آب با ظرفیت کامل یک هزار و 800 لیتر در ثانیه آغاز شد.

وی با بیان اینکه طرح آبرسانی به همدان در دو فاز وارد مدار بهره برداری شده است، افزود: فاز اول این پروژه به صورت یک کار جهادی و شبانه روزی در مهرماه سال گذشته با ظرفیت انتقال 600 لیتر در ثانیه به بهره برداری رسید و تأمین آب شرب همدان تثبیت شد.

اخلاصمند با بیان اینکه در فاز دوم این پروژه امکان انتقال و تصفیه یک هزار و 800 لیتر در ثانیه محقق شده است گفت: در حال حاضر با توجه به نیاز آب شر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تابستان سال آینده در همدان قطعی آب نداریم

تابستان سال آینده در همدان قطعی آب نداریم