مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 16:452024-01-18سياسي

مدیران انقلابی باید تحولگرا و دارای روحیه بسیجی و جهادی باشند


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران، با تاکید براینکه نگاه مدیران باید تحولی باشد، گفت: داشتن تفکر بسیجی، روحیه انقلابی و فعالیت جهادی از ویژگی های مدیران انقلابی است.

- ایسنا/مازندران معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران، با تاکید براینکه نگاه مدیران باید تحولی باشد، گفت: داشتن تفکر بسیجی، روحیه انقلابی و فعالیت جهادی از ویژگی های مدیران انقلابی است.

قاسم عزیززاده گرجی امروز در آیین تکریم و معارفه فرماندار سوادکوه شمالی گفت: مدیران دولت سیزدهم، جهادی و انقلابی هستند.

وی با اشاره به اینکه یکی از بالاترین عبادات و راه های تقرب به خدا، خدمت صادقانه است، اظهار کرد: یکی از ویژگی های اهل ایمان خدمت به مردم و حل مشکلات آنان است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران با تاکید براینکه مردم باید طعم شیرین خدمت را بچشند؛ چون مردم معیار و ارزیاب انقلاب و مدیران هستند، تصریح کرد: نیروی انسانی موفق و موثر یکی از بزرگترین ظرفیت های شهرستان سوادکوه شمالی است که در سایه انسجام و هماهنگی می توانند بزرگترین موفقیت ها را رقم بزنند.

رییس ستاد انتخابات مازندران با بیان اینکه نگاه ها باید تحولی باشد، خاطرنشان کرد: شعار ما می توانیم بر پایه نگاه تحولی بوجود آمده است و تلاش برای تغییر وضع موجود به و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران انقلابی باید تحولگرا و دارای روحیه بسیجی و جهادی باشند

مدیران انقلابی باید تحولگرا و دارای روحیه بسیجی و جهادی باشند