مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 17:052024-01-02سياسي

برگزاری آزمون استخدام در شهرداری زنجان نیازمند مجوز است


شهردار زنجان با بیان اینکه حل مشکل برگزاری آزمون استخدام در شهرداری زنجان نیازمند اقدام از مرکز است، گفت: در این مورد تفاهم نامه ای منعقد شده که به زودی ابلاغ می شود.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، علیرضا فیروزفر، شهردار زنجان بعد از ظهر امروز در حاشیه جلسه علنی شورای اسلامی شهر زنجان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه طبق اخبار واصله تفاهم نامه ای بین وزارت کشور با سازمان استخدامی کشور برای حل موضوع استخدام نیرو منعقد شده است، اظهار کرد: با ابلاغ این تفاهم نامه مشکل حل خواهد شد، چرا که ره احل این موضوع نیاز به اقدام از مرکز داشت که طبق فرآیند در حال انجام است.

شهردار زنجان با بیان اینکه مدیریت شهری منتظر تایید اصل آزمون برای برگزاری در شهرداری زنجان است، افزود: سازمان استخدامی به زودی در این مورد اظهار نظر نهایی خواهد کرد.

  وی با بیان اینکه طبق نظر استانداری لیست نیازهای شهرداری اعلام شده است، تصریح کرد: ما منتظر اعلام نظر سازمان استخدامی هستیم.

فیروزفر دفتر امور شهری را مرجع پیگیری در مورد این استخدام ها دانست و افزود: با برگزاری این آزمون نیازهای تخصصی موجود در این حوزه که 70 نفر هستند تا احدود زیادی رفع خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری آزمون استخدام در شهرداری زنجان نیازمند مجوز است

برگزاری آزمون استخدام در شهرداری زنجان نیازمند مجوز است