مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 08:002023-12-25اجتماعي

هوای کرمانشاه امسال 26 روز غیراستاندارد بود


به گفته مدیرکل محیط زیست استان کرمانشاه، هوای استان در 9 ماهه امسال 26 روز غیراستاندارد بوده که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش حدود دو سومی داشته است.

- ایسنا/کرمانشاه به گفته مدیرکل محیط زیست استان کرمانشاه، هوای استان در 9 ماهه امسال 26 روز غیراستاندارد بوده که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش حدود دو سومی داشته است.

احد جلیلیان در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به وضعیت روزهای غیراستاندارد براساس داده های ایستگاه های سنجش آلودگی هوای سطح استان در 9 ماهه امسال، گفت: طی این مدت در کرمانشاه 14 روز شرایط غیراستاندارد داشتیم که همگی وضعیت هشدار بوده است.

در اسلام آبادغرب نیز شش روز هوای غیراستاندارد و هشدار را شاهد بودیم.

وی تعداد روزهای با هوای غیراستاندارد در سرپل ذهاب را نیز 16 روز اعلام کرد که شامل 15 روز هشدار و یک روز بحران بوده و افزود: در قصرشیرین نیز 21 روز هوای غیراستاندارد شامل 18 روز هشدار و سه روز بحران را شاهد بودیم.

مدیرکل محیط زیست استان کرمانشاه با بیان اینکه تعداد روزهای غیراستاندارد در پاوه 19 روز و همگی هشدار بوده، خاطرنشان کرد: بیشترین تعداد روزهای غیراستاندارد را در کنگاور و به تعداد 26 روز داشتیم که شامل 25 روز هشدار و یک روز اضطرار بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوای کرمانشاه امسال 26 روز غیراستاندارد بود

هوای کرمانشاه امسال 26 روز غیراستاندارد بود