مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1402 ساعت 16:152024-01-11سياسي

1300 نفر در شهرک های گلخانه های شهرستان بروجن مشغول کار هستند


رییس جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: شهرک های گلخانه ای بلداجی، نقنه و بروجن با 90 هکتار مساحت برای یک هزار و 300 نفر اشتغال ایجاد کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، حسین برزگر ظهر امروز در شورای اداری بخش بلداجی گفت: شهرک های گلخانه ای بلداجی، نقنه و بروجن با 90 هکتار برای یک هزار و 300 نفر اشتغال ایجاد کرده است.

رییس جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: اقدامات لازم از جمله گرفتن مجوز و تامین زمین برای مجتمع دامداری فرادنبه، نقنه و سفیددشت به مساحت 137 هکتار انجام شده است.

وی با اشاره به آب و هوای سرد بروجن، افزود: 11 سردخانه نیمه تمام با ظرفیت 160 هزار تن قابلیت نگهداری محصول سیب زمینی چهارمحال و بختیاری را دارد و در کاهش ضایعات این محصول موثر است.

برزگر اضافه کرد: ایجاد شهرک نهاده ها با توجه به تجربه بالای کشاورزان بروجن در دستور کار قرار دارد و اولین کارخانه تولید سم گیاهان در این شهرستان آماده بهره برداری است.

وی بیان کرد: توافق اولیه اختصاص 200 هکتار زمین برای ایجاد نیروگاه خورشیدی با هلدینگ ایثارگران انجام شده است.

رییس جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: با توجه به اختصاص بخش قابل توجهی از اراضی کشاورزی شهرستان بروجن به گلخانه ها، مشکل اصلی این واحدها گاز است که امیدواریم با همکاری مسأولان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1300 نفر در شهرک های گلخانه های شهرستان بروجن مشغول کار هستند

1300 نفر در شهرک های گلخانه های شهرستان بروجن مشغول کار هستند