مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 12:552023-12-25پزشكي

ویرایش دوره ای دستورالعمل های قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری برای رفع مشکلات


معاون پرستاری وزارت بهداشت ضمن پذیرش نقدهایی که به قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری وارد می شود، بیان کرد: این قانون در حال تکامل است و قطعا با دریافت نظرات از بدنه جامعه پرستاری در ویرایش های دوره ای دستورالعمل، - معاون پرستاری وزارت بهداشت ضمن پذیرش نقدهایی که به قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری وارد می شود، بیان کرد: این قانون در حال تکامل است و قطعا با دریافت نظرات از بدنه جامعه پرستاری در ویرایش های دوره ای دستورالعمل، مشکلات به حداقل خواهد رسید کما اینکه در دو ویرایش گذشته این موضوع ملموس بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر عباس عبادی در نشست هم اندیشی شورای هماهنگی پرستاری استان گیلان، هدف حرفه پرستاری را رضایت مردم از خدمات سلامت دانست و گفت: پرستاران نقش اساسی در تحقق عدالت در سلامت را با ارائه خدمات مطلوب و با کیفیت به مردم عزیز کشورمان دارند.

وی با تاکید بر لزوم تغییر نگاه پرستاران به نگاه حرفه ای و گفتمان مردم محوری، گفت: آسیب ها و مشکلات پرستاری پیش از آنکه متوجه پرستاران باشد بر کیفیت خدمات مراقبتی و در نهایت سلامت مردم تاثیر گذار است.

او با اشاره به برخی حواشی پیرامون جامعه پرستاری در فضای مجازی با تاکید بر اهمیت رفتار حرفه ای در مقابله با چالش ها و حواشی پیش رو، بیان کرد: رشته پرستاری دارای تقدس است به شکلی که بسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویرایش دوره ای دستورالعمل های قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری برای رفع مشکلات

ویرایش دوره ای دستورالعمل های قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری برای رفع مشکلات