مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 11:052024-01-02سياسي

نمایشگاه دستاوردهای برتر سربازان فناور در شرکت های دانش ­بنیان


اولین نمایشگاه دستاوردهای برتر سربازان فناور و نخبه در شرکت های دانش ­بنیان، 13 و 14 دی ماه به همت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضا اسدی فرد، معاون توسعه شرکت های دانش ­بنیان معاونت علمی ریاست جمهوری با اعلام این مطلب گفت: پس از اجرایی شدن تفاهم­نامه نظام وظیفه تخصصی بین معاونت علمی و ستاد کل نیروهای مسلح، برای نخستین بار با حضور رؤسا، فرماندهان و مدیران ارشد ستاد کل نیروهای مسلح، در قالب نمایشگاهی دستاوردهای شاخص در حوزه سرباز امریه و پروژه جایگزین خدمت به نمایش گذاشته خواهد شد.

همچنین در جریان این نمایشگاه از تعدادی از مسؤولان نیروهای مسلح که در برنامه نظام وظیفه تخصصی با این معاونت همکاری مؤثری داشته اند نیز تقدیر خواهد شد.

وی یکی از مهم ترین حمایت ها از شرکت های دانش بنیان را ارائه تسهیلات سربازی تخصصی دانست و افزود: تامین نیروی انسانی متخصص همیشه یکی از دغدغه ­های اصلی شرکت­ های دانش­ بنیان بوده و ارائه این تسهیلات به عنوان یکی از راه حل های مناسب برای حل این مشکل پیش­ بینی شده است.

تسهیلات سربازی تخصصی به صورت رسمی از سال 1397 به سبد حمایتی شرکت ها اضافه شده و خدماتی همچون امریه سربازی در شرکت های دانش بنیان، پروژه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه دستاوردهای برتر سربازان فناور در شرکت های دانش ­بنیان

نمایشگاه دستاوردهای برتر سربازان فناور در شرکت های دانش ­بنیان