مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 16:252023-12-23اقتصادي

برگزاری الکترونیکی انتخابات 16 اتحادیه صنفی تبریز


مدیرکل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی، گفت: از ابتدای سال تاکنون انتخابات هیات مدیره 16 اتحادیه صنفی تبریز بصورت کاملا الکترونیکی برگزار شده و طبق برنامه ریزی های صورت گرفته انتخابات هشت اتحادیه دیگر نیز تا پایان سال برگزار خواهد شد که در نوع خود کم نظیر است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی، گفت: از ابتدای سال تاکنون انتخابات هیات مدیره 16 اتحادیه صنفی تبریز بصورت کاملا الکترونیکی برگزار شده و طبق برنامه ریزی های صورت گرفته انتخابات هشت اتحادیه دیگر نیز تا پایان سال برگزار خواهد شد که در نوع خود کم نظیر است.

محمدجعفر عظمایی در گفت وگو با خبرنگاران، افزود: انتخابات بعضی از اتحادیه های صنفی به لحاظ ماهیت و تعداد اعضا مانند اتحادیه های صنفی پوشاک و البسه، کفاشان، طلا و جواهر، خواربار و لبنیات و املاک حائر اهمیت است.

وی با اشاره به استقبال خوب متقاضیان برای کاندیداتوری در انتخابات هیات مدیره به ویژه از سوی افراد جوان، اظهار کرد: این موضوع نشان دهنده اهمیت ویژه ای است که اصناف به آینده و توسعه کسب و کار خود قائل هستند.

وی با تاکید بر اهمیت آشنایی اعضای هیات مدیره بر قانون نظام صنفی، افزود: اداره کل صمت آذربایجان شرقی برای آشنایی هیات مدیره های جدید با قانون نظام صنفی دوره های آموزشی مختل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری الکترونیکی انتخابات 16 اتحادیه صنفی تبریز

برگزاری الکترونیکی انتخابات 16 اتحادیه صنفی تبریز