مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 10:202024-01-16اجتماعي

خیرین بیش از 3 میلیارد ریال به دانش آموزان بخش «حمیل» کمک کردند


رییس اداره آموزش و پرورش بخش حمیل شهرستان اسلام آباد غرب گفت: خیرین بیش از3 میلیارد ریال به آموزش و پرورش و دانش آموزان این بخش کمک کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، هفته شوراهای آموزش و پرورش از تاریخ 24 دی ماه آغاز تا 30 دی ماه ادامه دارد و ظرفیت مطلوبی برای ارتقا برنامه های آموزش و پرورش در کشور است.

آیین بزرگداشت هفته شوراهای آموزش و پرورش و تقدیر از اعضای شورا، خیرین مدرسه یار، همکاران برگزیده کشوری در جشنواره الگوهای برتر تدریس، گروه سرود دبستان پروین اعتصامی با حضور حجت الاسلام شمس الله جلیلیان مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه، فرماندار و فرمانده سپاه ناحیه اسلام آبادغرب و اعضای شورای آموزش و پرورش منطقه حمیل برگزار شد.

علی شیرقلمزن رییس آموزش و پرورش بخش حمیل ضمن عرض خوش آمدگویی و گرامیداشت این هفته، اظهار کرد: هدف از تشکیل شورای آموزش و پرورش و دانش آموزان تحقق مشارکت مردم در امر سیاستگذاری مربوط به آموزش و پرورش است و بهره گیری از تمامی امکانات دستگاه ها و سایر ادارات در امر آموزش و توسعه انسانی است، مهمترین بحث توسعه، توسعه انسانی است، و نیاز به همراهی همه ادارات، ارکان ها، جامعه ایران اسلامی است تا در خدمت این آینده سازان باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیرین بیش از 3 میلیارد ریال به دانش آموزان بخش «حمیل» کمک کردند

خیرین بیش از 3 میلیارد ریال به دانش آموزان بخش «حمیل» کمک کردند