مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 13:452023-12-27بين الملل

سئول تحریم های جدیدی علیه کره شمالی وضع کرد


در ادامه تنش ها میان دو کره در خصوص برنامه های موشکی و اتمی پیونگ یانگ، وزارت خارجه سئول از وضع تحریم های جدید علیه افراد و سازمان های کره شمالی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، وزارت امور خارجه کره جنوبی امروز (چهارشنبه) اعلام کرد که چهاردهمین دور از تحریم های یکجانبه خود را علیه افراد و سازمان های کره شمالی به اتهام مشارکت در قاچاق اسلحه و فعالیت های سایبری را وضع کرده است.

طبق گزارش خبرگزاری ریانووستی، رییس سازمان اطلاعات کره شمالی از جمله افرادی است که در فهرست تحریم های کره جنوبی قرار گرفته است و آن طور که رسانه های کر ه ای گزارش کردند، این تحریم ها ظاهراًدر واکنش به آزمایش موشک بالستیک بین قاره ای هواسانگ-18 کره شمالی است که در 18 دسامبر (27 آذر ماه) شلیک شده است.

سئول تاکنون هشت فرد را در ارتباط با قاچاق سلاح و فعالیت های سایبری تحت تحریم قرار داده است که از آن میان می توان به ری چانگ هو رییس سازمان اطلاعات کره شمالی اشاره کرد که سئول مدعی است که این سازمان پشت فعالیت های گروههای هکری کره شمالی همچون کیمسوکی ، لازاروس و آنداریل قرار دارد.

وزارت خارجه کره جنوبی مدعی است که گروههای فوق که تحت تحریم قرار گرفته اند، ارز دریافت می کرده و از طریق فعالیت های سایبری غیرقانونی، فناوری کره جنوبی را به سرقت می بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سئول تحریم های جدیدی علیه کره شمالی وضع کرد

سئول تحریم های جدیدی علیه کره شمالی وضع کرد