مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 19:302024-01-09اقتصادي

افزایش کتابخانه های سیار تا پایان دولت سیزدهم


مهدی رمضانی، دبیر کل نهاد کتابخانه های عمومی کشور در نشست خبری که 19 دی ماه برگزار شد، با اشاره به افزایش کتابخانه های سیار گفت: تعداد کتابخانه های سیار در حال حاضر نسبت به قبل از دولت سیزدهم 100 درصد افزایش یافته و تعداد کتابخانه های سیار از 25 باب به 50 باب رسیده است.

- دبیر کل نهاد کتابخانه های عمومی کشور از اختصاص 200 دستگاه خودرو برای راه اندازی کتابخانه سیار تا پایان دولت سیزدهم خبر داد.

مهدی رمضانی در نشست خبری که 19 دی ماه برگزار شد، با اشاره به اینکه افزایش کتابخانه های سیار به منظور ایجاد عدالت فرهنگی انجام می شود، اظهار کرد: تعداد کتابخانه های سیار در حال حاضر نسبت به قبل از دولت سیزدهم 100 درصد افزایش یافته و تعداد کتابخانه های سیار از 25 باب به 50 باب رسیده است.

وی افزود: با کمک خیران و سایر دستگاه ها تعداد کتابخانه های سیار تا پایان دولت سیزدهم به حدود 300 باب می رسد.

رمضانی با اشاره به اینکه در حال حاضر 3600 کتابخانه فعال است، ادامه داد: هم اکنون در نسل جدید کتابخانه ها حدود 60 خدمت ارائه می شود که این خدمات شامل خدمات آموزشی، علمی، فرهنگی، مشاوره، روانشناسی، مشاوره درسی، فکر بازی، نجوم و .

می باشند.

وی به راه اندازی کتابخانه در زندان ها اشاره و تصریح کرد: در صدد هستیم تا در زندان ها 200 کتابخانه مشارکتی در زندان ها ایجاد شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش کتابخانه های سیار تا پایان دولت سیزدهم

افزایش کتابخانه های سیار تا پایان دولت سیزدهم