مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 15:452024-01-07اجتماعي

خدمات رسانی شهرداری تهران به بیش از 7000 نفر در مددسراهای سیار فصلی


مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران با اشاره به فعالیت مددسراهای سیار فصلی در میادین اصلی شهر تهران در فصل سرما گفت: از اوآخر آبان ماه تاکنون 7هزار و 439 نفر «شب خدمت» به افراد آسیب دیده و در معرض آسیب در مددسراهای سیار فصلی، - مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران با اشاره به فعالیت مددسراهای سیار فصلی در میادین اصلی شهر تهران در فصل سرما گفت: از اوآخر آبان ماه تاکنون 7هزار و 439 نفر شب خدمت به افراد آسیب دیده و در معرض آسیب در مددسراهای سیار فصلی، خدمات ارائه شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمد احمدی صدر در این زمینه اظهار کرد: در هفت میدان اصلی شهر تهران همچون میادین آزادی، تجریش، شوش، راه آهن و.

مددسراهای سیار فصلی به بی خانمان ها، کارتن خواب ها، در راه ماندها و افراد آسیب دیده خدمات ارائه کرده اند.

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران، افزود: در این مدت 220 اتوبوس ویژه اسکان این افراد آسیب دیده نیز مورد استفاده قرار گرفته، به طوریکه در برخی از نقاط دو دستگاه اتوبوس در نظر گرفته شده است.

احمدی صدر ادامه داد: در این مدت 6هزار و 517 وعده غذایی در این مددسراها توزیع شده و همچنین پتو و اقلام بهداشتی نیز برای این افراد ارائه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات رسانی شهرداری تهران به بیش از 7000 نفر در مددسراهای سیار فصلی

خدمات رسانی شهرداری تهران به بیش از 7000 نفر در مددسراهای سیار فصلی