مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 21:552024-01-09سياسي

انتقاد از تأیید صلاحیت افرادی که کلکسیون فساد هستند


با توجه به اعلام رسیدگی به صلاحیت نامزدها به نظر می رسد درباره نحوه رسیدگی به صلاحیت ها و نتایج آن درباره برخی نامزدها در هیات نظارت شورای نگهبان برخورد تبعیض آمیز وجود داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خانه ملت، علی اکبر کریمی در نشست علنی امروز (سه شنبه، 19 دی ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: در ایام گذشته شاهد اعلام نتایج بررسی صلاحیت نامزدهای انتخابات بودیم لذا جا دارد از زحمات تمامی دست اندرکاران این انتخابات به ویژه هیات های اجرایی و نظارت شورای نگهبان در استان ها و شهرستان ها تقدیر کنم.

نماینده اراک و کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی افزود: مجلس یازدهم با استناد به وصیتنامه امام راحل (ره) که فرمودند از نمایندگان در این عصر و عصرهای آینده می خواهم که اگر خدای ناخواسته عناصر منحرفی با دسیسه و بازی سیاسی وکالت خود را به مردم تحکیم کردند، مجلس اعتبارنامه آن ها را رد کند و نگذارد حتی یک عنصر وابسته و مخرب به مجلس راه یابد.

وی ادامه داد: در این راستا مجلس در اقدامی جدی برای مبارزه با فساد اعتبارنامه نماینده گچساران را رد کرد تا پایبندی خود را به اصل مبارزه با فساد که همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده است نشان دهد، مگر نه آنکه ایشان در 15 فروردین سال جاری مبارزه جدی و بدون رودربایستی با هر گونه فساد را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد از تأیید صلاحیت افرادی که کلکسیون فساد هستند

انتقاد از تأیید صلاحیت افرادی که کلکسیون فساد هستند