مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 15:352024-01-01ورزشي

روز خاص آل کثیر در قزوین


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو،  طلایی پوشان اصفهانی در پنجره تابستانی به دلیل خبر های پر سر و صدا حسابی اخبارش نقل محافل فوتبالی بود و یک روز پیش از اینکه وارد مسابقات شوند، - هیچ بعید نیست که عیسی آل کثیر در قزوین آخرین بازی خود را با پیراهن سپاهان برگزار کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ،  طلایی پوشان اصفهانی در پنجره تابستانی به دلیل خبر های پر سر و صدا حسابی اخبارش نقل محافل فوتبالی بود و یک روز پیش از اینکه وارد مسابقات شوند، ترکش بمب هایی که منفجر می کردند به خودشان اصابت کرد و با دستور سازمان لیگ کارت بازی عیسی آل کثیر و برایان دابو تا اصلاح قراردادهایشان صادر نشد.

این البته اولین مشکل و یا شاید حتی کوچک ترین مشکلی بوده که سپاهانی ها در این فصل با آن مواجه شده اند و در ادامه مسابقات آن ها چه در ایران و چه در آسیا با انواع و اقسام تنبیهات انضباطی مواجه شدند تا اصلا کسی دیگر ماجرای دابو و آل کثیر را که پس از اتفاقات مربوط به دیدار رفت الاتحاد برای طلایی پوشان بازی کردند به یاد نیاورد.

حالا هم این مشکلات ادامه دار است و در حال حاضر که این مطلب نوشته می شود، تکلیف 6 بازیکن سپاهان که باید قراردادهایشان اصلاح شود، مشخص نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روز خاص آل کثیر در قزوین

روز خاص آل کثیر در قزوین