مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 13:562024-01-20پزشكي

جذب نخبگان در مرکز تحقیقات پزشکی هسته ای بوشهر


رییس کارگروه جنوب فرهنگستان علوم پزشکی، گفت: دانشگاه علوم پزشکی بوشهر توانسته مرکز تحقیقات پزشکی هسته ای و تصویربرداری مولکولی بوشهر را تأسیس کند که جذب کننده نیروهای نخبه نه تنها از استان بوشهر بلکه از سایر استان های دیگر هم باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس استان بوشهر، کامران باقری لنکرانی رییس کارگروه جنوب فرهنگستان علوم پزشکی ظهر امروز در حاشیه بازدید از مرکز تحقیقات پزشکی هسته ای و تصویربرداری مولکولی بوشهر، اظهار داشت: یکی از کارهای خیلی مهم برای نگهداشت نیروهای نخبه وجود فرصت کار و فرصت پیشرفت است.

وی تصریح کرد: وجود مرکز تحقیقات پزشکی هسته ای و تصویربرداری مولکولی بوشهر که در مرزهای دانش حرکت می کند، موجب امیدواری نخبگان شده است که بتوانند امیدوارانه و اثرگذار فعالیت علمی داشته باشند لنکرانی با بیان اینکه باید بر روی مساله امیدواری نخبگان و مهیاکردن زمینه اثرگذاری فعالیت علمی آن ها بیشتر کار شود، گفت: باید جاهایی داشته باشیم که نخبه برای اینکه برای کشورش اثرگذار باشد بتواند جذب شده و در آنجا اثرگذار باشد و اثرگذاری اش را به نمایش بگذارد.

دانشگاه علوم پزشکی بوشهر زمینه جذب نیروهای نخبه را فراهم کرده است رییس کارگروه جنوب فرهنگستان علوم پزشکی،  خاطرنشان کرد: دانشگاه علوم پزشکی بوشهر توانسته مرکز تحقیقات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب نخبگان در مرکز تحقیقات پزشکی هسته ای بوشهر

جذب نخبگان در مرکز تحقیقات پزشکی هسته ای بوشهر