مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 08:152024-01-02سياسي

خط قرمز سردار سلیمانی حفظ نظام اسلامی و ولایت فقیه بود


رمز موفقیت و محبوبیت حاج قاسم اخلاص و خضوع او بود که باعث شده بود تا تصاویر حماسی در زمان تشییع او شکل بگیرد؛ استکبارستیزی و مبارزه با ظلم از اقدامات مهم سردار سلیمانی و خط قرمز آن شهید بزرگوار حفظ نظام اسلامی و ولایت فقیه بود.

- ایسنا/قم فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: رمز موفقیت و محبوبیت حاج قاسم اخلاص و خضوع او بود که باعث شده بود تا تصاویر حماسی در زمان تشییع او شکل بگیرد؛ استکبارستیزی و مبارزه با ظلم از اقدامات مهم سردار سلیمانی و خط قرمز آن شهید بزرگوار حفظ نظام اسلامی و ولایت فقیه بود.

علیرضا تنگسیری، فرمانده نیروی دریایی سپاه در سیزدهمین جشنواره مالک اشتر سپاه استان قم که شامگاه گذشته برگزار شد، با بیان اینکه دیگر دلیلی بر وجود آمریکا در خلیج فارس وجود ندارد، اظهار کرد: هزینه روزانه یک ناو هواپیمابر 6 میلیون و 500 هزار دلار، یک فروند ناوشکن 300 هزار دلار و شناور رزم دریایی 150 هزار دلار است و امروز توانسته ایم باقدرت ایمان و توسل به خداوند متعال وجود این قبیل تجهیزات نظامی را در منطقه خلیج فارس بی اثر نماییم.

وی در خصوص هزینه ساخت انواع تجهیزات نظامی، افزود: هزینه ساخت یک فروند ناو هواپیمابر 12 میلیارد و 500 میلیون دلار و یک فروند زیر دریایی هفت میلیارد دلار است، کاری که شهدا و حاج قاسم انجام دادند باعث بی اثر شدن فناو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خط قرمز سردار سلیمانی حفظ نظام اسلامی و ولایت فقیه بود

خط قرمز سردار سلیمانی حفظ نظام اسلامی و ولایت فقیه بود