مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 دی 1402 ساعت 10:352024-01-19دانش

رایزنی با دستگاه های اجرایی برای استفاده از بورس وطن


رییس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم از رایزنی با دستگاه های اجرایی برای استفاده از بورس وطن خبر داد و گفت: در حال حاضر سازمان زمین شناسی کشور برای استفاده از این بورس اعلام آمادگی کرده است.

- رییس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم از رایزنی با دستگاه های اجرایی برای استفاده از بورس وطن خبر داد و گفت: در حال حاضر سازمان زمین شناسی کشور برای استفاده از این بورس اعلام آمادگی کرده است.

  هاشم داداش پور در گفت وگو با ایسنا، از تعریف 10 نوع بورس دانشجویی در وزارت علوم خبر داد و اظهار کرد: هدف از بورس وطن (شهید حاج قاسم سلیمانی) تربیت نیروی متخصص در کشورهای دیگر با هدف توسعه روابط علمی اقتصادی فرهنگی اجتماعی با آن کشور در مقاطع دکتری و کارشناسی ارشد است.

وی در ادامه تصریح کرد: بورس وطن هدفش این است بتواند نیاز نیرو انسانی خود را بجای اینکه از داخل کشور به خارج از کشور تامین کند، این نیروها در خارج از کشور تربیت شوند؛ یعنی دانشحویان ایرانی که در رشته خاص فارغ التحصیل شده اند و به خارج از کشور می روند و در راستای نیازهای آن دستگاه مقاطعی را در آن کشور تحصیل می کند.

معاون وزیر علوم تاکید کرد: به طور مثال در حوزه سازمان زمین شناسی اگر این سازمان بخواهد ارتباطات خود را در محیط بین المللی ارتقا ببخشد، شناخت آن محیط اهمیت دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی با دستگاه های اجرایی برای استفاده از بورس وطن

رایزنی با دستگاه های اجرایی برای استفاده از بورس وطن