مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 12:252024-01-07سياسي

همکاری با کتابخانه های عمومی کشور به منظور ارتقاء سواد تکنولوژی کتابداران


دبیر علمی همایش ملی تکنولوژی و فرهنگ از همکاری با کتابخانه های عمومی کشور به منظور ارتقاء سواد تکنولوژی کتابداران خبر داد و گفت: سواد تکنولوژی یکی از مباحث مورد توجه پژوهشکده است و در این راستا با همکاری نهاد کتابخانه های عمومی کشور طرحی برای ارتقاء .

- دبیر علمی همایش ملی تکنولوژی و فرهنگ از همکاری با کتابخانه های عمومی کشور به منظور ارتقاء سواد تکنولوژی کتابداران خبر داد و گفت: سواد تکنولوژی یکی از مباحث مورد توجه پژوهشکده است و در این راستا با همکاری نهاد کتابخانه های عمومی کشور طرحی برای ارتقاء سواد تکنولوژی کتابداران در سطح ملی انجام داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، غلامحسین مقدم حیدری در ابتدای همایش ملی تکنولوژی و فرهنگ که در پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی در حال برگزاری است، افزود: در این پژوهشکده هم از منظر قاره ای و هم تحلیلی به مسائل فلسفی و تاریخی مرتبط با تکنولوژی پرداخته می شود، اما آنچه این پژوهشکده را از سایر گروه های مرتبط متمایز می کند تلاش برای فهم بومی مسائل تکنولوژیک و ربط و نسبت آنها با جامعه است.

نگاهی به محورهای همایش حکایت از چنین رویکردی دارد که به جای پرداختن به انتزاعیات و تأملات نظری صرف در پی فهم نسبت مسائل روزمره ما با تکنولوژی از منظر تاریخ و فلسفه تکنولوژی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری با کتابخانه های عمومی کشور به منظور ارتقاء سواد تکنولوژی کتابداران

همکاری با کتابخانه های عمومی کشور به منظور ارتقاء سواد تکنولوژی کتابداران