مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 14:002023-12-30سياسي

صندوق های سیار انتخاباتی کاهش می یابد


رییس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی با بیان اینکه : امسال تعداد صندوق های سیار انتخاباتی در استان نسبت به سال های گذشته حداقلی خواهد بود، گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، تراب محمدی ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگاران افزود: با تدابیر  استاندار آذربایجان شرقی و با رهنمودهای ایشان، آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات در استان وجود دارد.

وی از آمادگی عوامل انتخابات برای برگزاری هر چه باشکوه تر این رویداد ملی در سطح استان خبر داد و گفت: تمامی کمیته های ستاد انتخابات استان، فرمانداری ها و بخشداری ها آمادگی 100در صدی برگزاری انتخابات را دارند و با برنامه ریزی انجام شده نواقص احتمالی نیز قبل از برگزاری انتخابات برطرف خواهد شد.

محمدی ادامه داد: آذربایجان شرقی به لحاظ تعداد حوزه های اصلی بعد از تهران دارای بیشترین حوزه انتخابیه بوده و دارای 13 حوزه اصلی و 37 حوزه فرعی می باشد.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی به فرمایشات مقام معظم رهبری درباره انتخابات اشاره کرد و اظهار داشت: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری چهار راهبرد اصلی رقابت، سلامت انتخابات، امنیت و مشارکت برای حضور حداکثری در دستور کار قرار گرفته است.

محمدی تاکید کرد: مردم با بصیرت ایران آگاهانه در پای صندوق های رای حاضر خواهند شد و ادارات و نهاد نیز وظایف خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صندوق های سیار انتخاباتی کاهش می یابد

صندوق های سیار انتخاباتی کاهش می یابد