مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 22:252024-01-10اقتصادي

فرادانه تامین کننده خوراک 200 مزرعه پرورش میگوی استان بوشهر


مدیر فروش خدمات پس از فروش مجموعه فرادانه گفت: فرادانه تامین کننده خوراک 200 مزرعه پرورش میگو و 10 مزرعه پرورش سی باس در استان بوشهر است.

- صمد بهرامی باباحیدری مدیر فروش و خدمات پس از فروش مجموعه فرادانه در دومین نمایشگاه تخصصی صنایع شیلاتی بوشهر در گفت وگو با خبرنگار فارس، اظهار داشت: یکی از رویکرد های فرادانه، توانمندسازی پرورش دهندگان آبزیان است در همین راستا، در اردیبهشت امسال سمینار یک روزه آموزشی با حضور دکتر شارماکه (از اساتید برجسته حوزه آبزی پروری در دنیا است) در استان های بوشهر و هرمزگان برگزار شد.

وی هدف از این نوع سمینارها را تولید بهتر و مقابله با بیماری های میگو دانست و افزود: این سمینار موجب شد تا تولیدکنندگان میگو، آشنایی بهتری با بیماری حوزه تخصصی خود پیدا کنند و در موقعیت بیماری آمادگی مقابله با آن  را داشته باشند.

مدیر خدمات پس از فروش شرکت فرادانه عنوان داشت: این سمینار در استان بوشهر با ارائه رویکردها و فعالیت های جدید در عرصه پرورش میگو در دنیا همراه بود به گونه ای که دانشجویانی که در این سمینار شرکت کرده بودند این طور رضایت مندی بالایی داشتند.

بهرامی با بیان اینکه، فرادانه آمادگی لازم برای تامین تمام نیازمندی های خوراکی آبزی پروری در استان بوشهر را دارد، اعلام کرد: یکی از محصولات جدید فرادانه که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرادانه تامین کننده خوراک 200 مزرعه پرورش میگوی استان بوشهر

فرادانه تامین کننده خوراک 200 مزرعه پرورش میگوی استان بوشهر