مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 08:302024-01-07اقتصادي

سواحل مکران ظرفیت بی نظیر برند سازی گردشگری شیلات


گردشگری شیلات در دنیا به عنوان شاخه ای از گردشگری کشاورزی در مناطق طبیعی و مزارع مصنوعی پرورش ماهی به منظور افزایش درآمد حوزه گردشگری در حال گسترش است؛ - باشگاه خبرنگاران توانا؛ امروزه صنعت گردشگری در جهان تنوع زیادی پیدا کرده است و کشورها تلاش می کنند به شکل های مختلف درآمد این صنعت را افزایش دهند.

گردشگری در کنار دیگر فعالیت ها همچون کشاورزی، شیلات، حیات وحش، ورزش، سلامت و فرهنگ یک ارتباط دوسویه و برد – برد را ایجاد می کند که این صنایع به یکدیگر برای توسعه و پیشرفت کمک می کنند.

گردشگری شیلات و ماهیگیری یکی از انواع گردشگری است که کشورهای دارای مناطق ساحلی به ویژه و سایر کشورها با ایجاد و استفاده از دریاچه های طبیعی و مصنوعی و مزارع شیلات برای تنوع بخشی به صنعت گردشگری از آن استفاده می کنند.

در بسیاری از کشورها تورهای گردشگری زیادی برای ماهیگیری وجود دارد که گردشگران را به رودخانه ها و مناطق ساحلی زیبا و جذاب برده و فرصت ماهیگیری و طبخ غذاهای دریایی را برای آنها فراهم می کنند.

در سال های اخیر فناوری و شبکه های اجتماعی نیز به کمک صنعت گردشگری آمده است و با معرفی مکان های بکر و دیدنی از طریق اینفلوئنسرها و گردشگران حرفه ای، فرصت کسب درآمد را برای مردم محلی این مناطق ایجاد کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سواحل مکران ظرفیت بی نظیر برند سازی گردشگری شیلات

سواحل مکران ظرفیت بی نظیر برند سازی گردشگری شیلات