مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 19:502023-12-28اجتماعي

باران در برخی شهرها و یخبندان در 19 استان


مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: روز جمعه هشتم دی، بارش باران در نوار شمالی کشور شامل سواحل خزر، خراسان شمالی، آذربایجان شرقی و شمال خراسان رضوی داریم و روزهای شنبه و یکشنبه پیش ِرو آسمانی صاف در اغلب شهرها خواهیم داشت.

- صادق ضیاییان در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس درباره آخرین وضعیت جوی کشور اظهار داشت: روز آینده ابرناکی و بارش باران در نوار شمالی کشور در مناطقی نظیر سواحل خزر، خراسان شمالی، آذربایجان شرقی و شمال خراسان رضوی ادامه دارد و در شرق و جنوب شرق وزش باد خواهیم داشت.

وی افزود: روزهای شنبه و یکشنبه پیش رو آسمانی صاف در اغلب نقاط کشور خواهیم داشت که موجب افزایش غبار محلی در شهرهای صنعتی نظیر کرج، تهران، اصفهان و اراک خواهد بود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: روز دوشنبه 11 دی با گذر موج تراز میانی جو در بخش هایی از غرب کشور و ارتفاعات زاگرس در جنوب غرب، همچنین در استان های یزد، کرمان و اصفهان ابرناکی و وزش باد داریم و در دامنه جنوبی البرز نیز وزش باد پیش بینی می شود.

ضیاییان درباره وضعیت جوی پایتخت گفت: آسمان تهران فردا صاف همراه با وزش باد شدید در برخی ساعات و در بعدازظهر و شب کاهش باد پیش بینی می شود، در روزهای شنبه تا دوشنبه پیش ِرو، آسمان پایتخت صاف همراه با غبار محلی پیش ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باران در برخی شهرها و یخبندان در 19 استان

باران در برخی شهرها و یخبندان در 19 استان