مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 23:352024-01-13سياسي

مدیریت آب یکی از هدف گذاری های دولت در خراسان شمالی است


هدف گذاری دولت در استان در بحث آب است که با انتقال آب «سرانی» به شهرهای خراسان شمالی، آب پشت سدها برای کشاورزی و دامداری استفاده خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، محمدرضا حسین نژاد، استاندار خراسان شمالی، در دیدار با احزاب خراسان شمالی اظهار کرد: حضور باشکوه مردم در انتخابات پایبندی به نظام، تبعیت از رهبری و ایستادگی بر سر آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی است.

وی گفت: امروز وظیفه همه ما و علاقه مندان به کشور و نظام این است که به پاس حرمت خون پاک شهدا و اجابت به منویات مقام معظم رهبری در پای صندوق های رأی حاضر شویم.

استاندار خراسان شمالی با اشاره به توصیه مقام معظم رهبری بر حضور حداکثری ملت در پای صندوق های رأی، افزود: با ایستادن در زیر پرچم ولایت فقیه و حضور پررنگ در انتخابات دشمنان و بدخواهان جمهوری اسلامی را ناامید کنیم.

وی تصریح کرد: اگر امروز رهبر معظم انقلاب برای ما نقطه ای را مشخص و هدفی را قرار می دهد، ما باید مطیع امر ولایت باشیم، زیرا رهبر انقلاب به عنوان دیده بان ولایت و انقلاب همه چیز را از بالا می بیند و بصیرت دارند.

استاندار خراسان شمالی گفت: هیئت نظارت بر اساس شاخص ها و معیارها اقدامات لازم را انجام می دهد بنابراین تایید یا عدم احراز افراد مربوط به قش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت آب یکی از هدف گذاری های دولت در خراسان شمالی است

مدیریت آب یکی از هدف گذاری های دولت در خراسان شمالی است