مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 17:502024-01-14اجتماعي

انسداد 70 درصد راه های روستایی اردبیل با بارش برف


بارش برف که از شنبه (23 دی) در استان اردبیل آغاز شده، همچنان ادامه دارد و باعث بسته شدن 70 درصد راه های روستایی شده در حالی که با تلاش نیروهای راهداری همه راه های مواصلاتی اصلی به جز مسیر گردنه حیران برای تردد شهروندان باز است.

-  به گزارش  تابناک، مدیر بحران استان اردبیل با اعلام این مطلب به همشهری گفت: بنا بر صدور هشدار قرمز اداره کل هواشناسی استان تمام دستگاه های اجرایی و خدمات رسان استان اردبیل در حالت آماده باش هستند و تمام جاده های اصلی استان به جز مسیر حیران باز است.

مهدی خدمتی افزود: مسیر جاده حیران را از شنبه شب (23دی) به دلیل بارش شدید برف بسته شد تا پس از ایمن شدن جاده بازگشایی شود.

به گفته او، شهرداری ها شبانه روزی در حال برف روبی مسیرهای دسترسی هستند.

خدمتی درباره دسترسی راه های روستایی ادامه داد: 70 درصد راه های روستایی استان از مجموع 780 روستا بسته است، اما با توجه به برنامه ریزی های انجام شده از یک ماه قبل آرد، سوخت و آذوقه ضروری برای روستاییان تامین شده تا در موارد اضطراری و برف گرفتگی با بحران روبه رو نباشند.

سیدمحمد اعتماد اعجازی، فرماندار اردبیل، نیز خبر داده که بیشتر واحدهای نانوایی شهر اردبیل فعال است و قبل از آغاز بارش برف هشدارهای لازم به واحدهای نانوایی داده شده تا هیچ نانوایی به بهانه بارش برف از فعالیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انسداد 70 درصد راه های روستایی اردبیل با بارش برف

انسداد 70 درصد راه های روستایی اردبیل با بارش برف